Shua – Herşey Daha Kötü Olacak (Albüm)

ben bir gün Eyedea’nın mezarında takla atmasına sebep olacak seviyede bir albüm yapsam yine yayınlatamam yine yayınlatamam. bu albüm herhangi bir portalın yayınlayacağından ümidimi kestiğim ve bugüne kadar yaptığım işler içinde göz nurum haline gelen bir albümdür. yaklaşık 1.5 yıl borcuyla harcıyla var olan bir stüdyoda kayıtları alınmıştır. stüdyo hayatta kalamadığı gibi albüm de yayınlanması açısından bir yere varamamıştır. bütün girilen borçlar, ezilen gurur, girilen tartışmalar, yaşanan dargınlıklar ve ilh boşa gitmiştir. albüm uğruna harcanan emeğin ve muhtevasındaki kalitenin hiçbir şekilde bir gram karşılığını almamış, yok sayılmıştır. tüm bu söylediklerimden bu işe ne kadar içerlediğimi, ne kadar alındığımı görebiliyorsunuzdur umarım. türkçe rap piyasası kadirşinaslıktan ne kadar uzaksa bunun yükü benim omzumdadır. ben son 5 senedir elimden geleni ardıma koymayarak (hatta elimden gelmeyen için dostlarımın elini araya sokmaya çalışarak) rap yaptım. ne diyebilirim ki? türkçe rap’in içinde yapımcısından sanatçısına, dinleyicisinden ıvırına zıvırına kadar hepsine kızgınım, kırgınım. ben yaptığım bu işten para kırmayı falan hiç düşünmedim. tek meramım hep bakın bu iş böyle yapılır demekti.yani nedir? ben bu işten para kazansam ne olacaktı? sanki karılarla kızlarla mı yiyecektim? yine oturup rap’e harcayacak,
daha sağlam bir prodüksiyon oluşturmaya uğraşacaktım. ama felek bir şekilde bu işi yapmamam için diretiyor.eskiden, rap’le uğraştığım toy zamanlarımda “rapin haysiyetini şahsıma zimmetledim” demişim bir şarkıda. bu sözümden yarım adım geri atmıyorum. yine aynı şarkıda “yazmayı bırakıyorum bir kenara diyebilecek kadar lüksüm yok” diye de bir cümle zikretmişim. yazmayı bırakacağım yok. ama bir gün kimsenin haberi olmadan rap yapmaktan vazgeçecek olursam karşı karşıya kaldığım adaletsizlik yüzünden olacak. bunun hakkını da ne dinleyiciye ne rap yapanlara ne bilmem kime helal ederim. bu durumdan herkesi mesul tutabilecek bir halet-i ruhiyye içindeyim. ve bunun bana verdiği üzüntüyü unutabilecek kadar aptal değilim. albümü dinleyen birileri olursa onlar da bu kırgınlığımı unutmasın.    SHUA

Shua – Herşey Daha Kötü Olacak
Süre : 26,31 dk.
Mix / Beatz / Lyrics / Produced by : Mehmet Yaşar Özkan / Shua
Mostar Recordz
2012
Album Cover Design:  Spazm ( Burak Varlık )

İndir: Shua – Herşey Daha Kötü Olacak (Albüm)

Online: http://www.myspace.com/shua0

“Shua – Herşey Daha Kötü Olacak (Albüm)” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

