Joker & Necip Mahfuz & Lider & Taki feat. Simge Demirci – Dünya (Beni Yak) (Mp3)

Joker & Necip Mahfuz & Lider & Taki feat. Simge Demirci – Dünya (Beni Yak) (Mp3)

Son dönemlerin üretken grubu Batarya Recordz ekibi “Dünya (Beni Yak)” adlı yeni parçaları ile karşınızda. Tüm prodüksiyon işlemleri Joker’e ait olan parçanın nakaratında Necip Mahfuz, Joker, Lider ve Taki’ye Simge Demirci eşlik ediyor. Keyifli dinlemeler.

http://www.hulkshare.com/embed_mp3.php?fn=vp5frta8d5g7&type=4&skin=omega

Mp3: Joker & Necip Mahfuz & Lider & Taki feat. Simge Demirci – Dünya (Beni Yak) (Produced by Joker) / Alternatif

http://www.hulkshare.com/embed_mp3.php?fn=ol15bi8689rj&type=4&skin=omega

Mp3: Joker & Allâme & Lider & Hasip Aksu – Adaletini Ver Bana (Produced by Allâme) / Alternatif

Album: Joker – Yaşamak Öldürür

Online: facebook.com/jokerfan26 & facebook.com/liderfanpage & facebook.com/necipmahfuz & facebook.com/takiofficial26

joker dunya

Bir Cevap Yazın

