Cevap – Beni Tanı (Mp3)

Cevap – Beni Tanı (Mp3)

Cevap, 2011 yılının son günlerinde kaydettiği “Beni Tanı” isimli yeni parçasını takipçilerine sunuyor. Kayıtları Metronom Recordz’da alınan parçanın altyapısı Dirty Beatz tarafından yapılmış. Parçanın mix işlemleri de Cevap’a ait. Yakın zamanda “Paranormal” isimli albümünün kayıtlarının biteceğinin haberini veren Cevap’ın yeni parçası “Beni Tanı” ile sizi başbaşa bırakıyoruz. Keyifli dinlemeler.

http://www.hulkshare.com/embed_mp3.php?fn=031ikmlebfgi&type=4&skin=omega

Mp3: Cevap – Beni Tanı (Produced by Dirty Beatz) / Alternatif

Online: www.facebook.com/cevap34 & www.twitter.com/volkandemirak

cevap beni tani

Bir Cevap Yazın

