Baykan – Benim Dünyam (Beat Albüm)

Baykan – Benim Dünyam (Beat Albüm)
Türk Beatmakerz ekibinin üyesi olan, çalışmalarını Mahser Records ve Raproom Records bünyesinde sürdüren Baykan, “Benim Dünyam” isimli enstrümantal albümüyle yeniden dinleyicilerin karşısına çıkıyor. Albümdeki “Kan Gölü” ve “Melankolik Esinti” adlı altyapılar haricinde tüm altyapılar sample kullanılarak hazırlanmış. Albümün kapağı için kullanılan fotoğraflar Cansu İnal tarafından çekilmiş. Kapak tasarımı ise Baykan’a ait. Keyifli dinlemeler.

25:29
8

İndir: http://hotfile.com/dl/135470982/43c7966/Baykan_-_Benim_Dunyam_-_UndergroundRap.Org.rar.html

“Baykan – Benim Dünyam” Parça Listesi:

01. Baykan – Benim Dünyam
02. Baykan – Cinai Battle
03. Baykan – Havadiss
04. Baykan – Boşluk Hissi II
05. Baykan – Kan Gölü
06. Baykan – Melankolik Esinti
07. Baykan – Kanlı Oyun
08. Baykan – Misyon

Online: www.myspace.com/baykan34 & http://www.facebook.com/pages/Baykan/152970684751634 & www.twitter.com/barlasbaykan

Resim Ekleme

Resim Ekleme

Bir Cevap Yazın

